Måndag och ny vecka!  Hailey har återigen sovit igenom natten utan att ammas, dock vaknar hon ca 5 gånger. Men hoppas det blir bättre och bättre för varje natt.  Förra gången vi gick igenom det så tog det 3-4 dagar och nu kör vi igen. Eller vi, Jag kör! Pappa i huset är fortfarande inte hemma. Så är bara mini och jag. 


Äntligen fixar dom vår frys och kyl - en lång historia kort. Efter bali resan så hade de stängt av vår el till kylen.. vilket resulterade i  förmultnat kött och allt vad det innebär. Ja det var inte kul att komma hem till ett extremt illaluktande hem och ingen AC - på det så fick vi städa allting, vi var alla trötta och varma. Plus att all min svenska mat blev förstörd....  har tagit mig två veckor att lugna ner mig innan jag ska gå ner till administrationen och fråga hur dom har tänkt att ersätta oss. 

Hur som. Att ha levt utan kyl och  frys i 2 veckor nu har inte varit speciellt roligt. Vad beroende man är av att kunna ha kylvaror. Jaja. Jag hoppas av hela mitt hjärta de kan få bort doften från kylskåpet och frysen så att vi kan börja använda den idag! Woop woop! Här ska handlas mat😊


Trevlig måndag - ha en fantastisk start på denna vecka.

Det bästa jag vet är att vakna brevid dig❤️

Kommentera

Publiceras ej