Är vår lilla tjej idag. Kan inte förstå vart dessa dagar tagit vägen! Imorgon är det ett år sedan en av mina allra största drömmar blev sann. Jag blev mamma och inte mamma till vem som helst utan till en helt underbar liten tjej. 



Imorgon smäller det, jag är allt lite nervös. Känns så konstigt att hon redan är ett år.  Bakning har varit en slående term dessa dagar. Jag är helt slut.  Men tårtor och kakor  blir det och imorgon kommer gäster och förgyller vår lilla tjejs dag. Är lite smått ledsen men försöker tränga undan det att vi är så långt ifrån familj och vänner där hemma. Men vi får fira när vi kommer hem igen.



Min lilla Hailey!  Tänk att du är 1 år imorgon.  Du är vårt allt och hela vår värld. Vi älskar dig 

Väldigt nybliven mamma och en väldigt ny liten Hailey 💗
Pappas tjej 💗 1 dag gammal

1 kommentarer

Cornelia

01 Mar 2018 15:12

ROOOOOONISEN <3 Ett år redan- stora tjejen!

Kommentera

Publiceras ej