Kallas väl numera periodbloggare, vissa stunder finns tid och ork inte till men nu kör vi ett race igen. 

Tillbaka efter en alldeles underbar månad i Sverige. Jag saknar allt - massor.  Så underbart att få spendera tid med Hailey med familjen och vänner och få låta henne uppleva den svensks härliga sommaren på samma sätt som jag upplevde den som liten knodd.  Under månaden hemma så växte även liten i magen otroligt mycket, lämnade med en pytteliten kul och kom tillbaka till Filippinerna med en rejäl kula framtill . Kan det vara den svenska matens fel? 😊. 

Vardagen är igång igen med allt vad det innebär, lekklasser och håll igång från tidig morgon till kväll. Hailey är inne i en härlig fas där hon blir mer som en liten person med bestämda åsikter - envis som sin far och kan själv fasen är redan här.  Jag försöker att orka med så mycket jag kan men den här graviditeten har tagit rejält på mina krafter i jämförelse med Haileys graviditet.  

Vi längtar så tills lillasyster är här hos -💗

(null)

(null)

(null)

Kommentera

Publiceras ej