Dagarna lunkar på.. och vi gör inte mycket mellan varven. Det lagas mat och slappas i soffan här i vår lägenhet. Hailey sover nu sin eftermiddagslur och jag passar på att vila i soffan jag med. Conny ligger utslagen i soffan och vi hoppas att det snart vänder och han kan få lite energi tillbaka. 



Igår tänkte jag - jag går och lägger mig tidigt så jag får sova lite innan Hailey vaknar upp på natten. Går in vid halv 8. Och tvi fick jag, han väl sova kanske 10 min.. sövde om Hailey 3 gånger inom loppet av två timmar. När ska detta vända? Om det nu är tänder/förkylning eller vad det än är. Nu behöver jag ha lite sömn. Kämpa kämpa!   

Tidig uppstigning vid 5.30 imorse, började dagen med en liten frukost. Sen har jag och Hailey varit och tittat lite i köpcentret innan det blev för mycket folk. Nu har vi precis ätit flygande Jakob til lunch och resten av dagen blir det nog att hålla till i soffan. 


God morgon Sverige och en fin söndag till er alla.

Kommentera

Publiceras ej