Av min bästa fina vän som jag saknar där hemma i Vimmerby! 


Ja just det - bloggen kanske behöver uppdateras. Det var månaders sen...  vet knappt om det är någon som läser och gillar det, men om Hanna läser så ska jag skriva för henne  iallafall😊

Årets första månad är snart slut! Det går s fort tiden - ännu snabbare med en liten skrutt som växer och hittar på nya saker varje dag. 

Nu kryper hon omkring överallt - vilken pappa Conny fick smaka på när han går in på toaletten och inte stänger till dörren helt stängd. Då kommer det en liten tös efter och öppnar den😊 fick mig ett gott skratt då jag satt i soffan och såg att Hailey satte fart. 


Annars ser dagarna ut som dom gör här borta, vi går på lekklasser och vi har äntligen hittat en dansk tjej med ett barn så Viola hennes dotter och Hailey ”leker” med varandra.  

Jag pluggar, kämpar på med det imellan laga mat, leka med barn och ja allt det där andra man gör som mamma. 


Tummen upp för pappas köttfärssås

Kommentera

Publiceras ej