Idag har min lilla badtjej och jag varit vid poolen och haft det mysigt. Det är så kul att se att Hailey älskar att bada. Hon ler och sprattlar och älskar att "hoppa" i från kanten.  Perfekt väder med moln på himlen så det inte var för varmt för någon av oss.

Nu sover Lillan så gott i sin lilla resesäng här bredvid, hon vaknar väl om någon timme som vanligt i dessa dagar.. det där med att sova hela nätterna har vi ändrat på, nu är vi vakna varannan timme och det enda som funkar för en otroligt trött mamma och tuttig bebis är att amma. Men när vi är hemma i Cebu igen så ska det bli ändring på det - då blir det ingen mer matande på natten. ( har varit svårt att ändra det innan då Hailey haft tredagarsfebern och vi har varit på hotel mestadelen av dagarna). 
 

En månad kvar tills planet från Sverige landar här hos oss! Och ungefär vid denna tiden äter vi nog middag på restaurangen vid havet. Jag längtar så mycket. Att vara mamma ledig är fantastiskt och jag har så mycket att vara tacksam för och mina dagar är oftast fyllda av roliga saker tillsammans med Hailey. Men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte saknar att dela dessa dagar med vänner och ha min familj nära. 

Kommentera

Publiceras ej