3 veckor 6 dagar gammal idag! Det där gamla uttrycket "ta vara på tiden för det går snabbt" stämmer verkligen. Dagarna med Hailey bara springer iväg. Hinner knappt med mig själv ibland då prio 1 är min lilla prinsessa. 


Kan knappt förstå att jag ungefär nu för 3 veckor och 6 dagar sedan åkte in till förlossningen för en kontroll ( som jag gjorde varje dag senaste tiden) men att jag just denna dag skulle få höra: du kommer att få träffa eran lilla flicka idag! Vilken konstig känsla men ändå så otroligt fint. Det pirrade i hela mig och när jag äntligen fick prata med Conny så var det lite overkligt att vi snart skullle bli föräldrar och det finaste vi sett skulle komma till världen. 

Livet rullar på och dagarna springer fram. 
Det är när man har en nyfödd liten bebis som det är okej och normalt att faktiskt borsta tänderna på eftermiddagen istället för på morgonen. Ha ha.

Hailey är för det mest en snäll liten bebis som skriker när det är dags för mat eller blöjbyte. Det där med blöjbyten, hur mycket kan en sån liten människa bajsa egentligen. Tacksam för att det inte är åt andra hållet dock, utan att det faktiskt fungerar. 

Hon har haft lite svårt att komma till ro när hon är trött de senaste dagarna och hon börjar bli mer med i matchen så att säga. Det första skrattet har vi fått se och ett litet ljud till som lät som när man skrattar gjorde det hela ännu bättre. 








Kommentera

Publiceras ej