Fredag idag och nu när vi är en liten familj så ska traditioner hållas eller hur. Det tycker i allafall den här tradtionsälskande kvinnan. Så fredag och då innebär det fredagsmys!


Conny jobbar bara halvdag idag då han hade medlemsmöte igår på kvällen. Så blir en långhelg! Jag måste dock studera lite då jag ligger lite efter. Inte lätt med vakna nätter som resulterar i trött mamma och när Hailey väl sover så blir det antingen att få i sig något att äta, duscha eller plocka undan i huset. Men andra kursen ska klaras av den med. Nu kör vi - full fart fram till och med slutet av maj och sen tar jag sommarlov!

Förresten - har glömt att tala om att jag klarade av den första kursen som var Företagsekonomi - organisation. Är väldigt glad att jag lyckades då det var lite körigt i slutet med att Hailey kom ut lite tidigare än vi tänkt och att uppsatsen och sluttentamen var i samma veva. Men jag klarade det! Det går om man bara vill. 

Trevlig fredag!

Kommentera

Publiceras ej