Första Crashen med mopeden. Igår morgon körde jag i, ingen hög hastighet men bromsade hastigt och hjulen gillade inte det grusiga underlaget så vips så låg jag väskan och mopeden på marken. 

Lite skrapsår och ont i kropp eller mörbultad är väl ett rättare ord. Men Jag mår bra så det är ingen fara!  Lugn och fin alla där hemma. 

Denna vecka har varit fantastisk , allt kan bara bli bättre nu. Lite tur i livet vore roligt och på tiden 😊


En del av låret/knät. 

Idag har Jag orkat mig upp ur sängen och varit med Dilla och lagat indonesisk mat! Rendang, min favorit! 



Conny gör inget annat än att jobba. Så han ser jag inte Mycket alls dessa dagar. Han åker 7-8 på morgonen och kommer hem 21-21 varje kväll.  Snart är denna kurs slut och jag får tillbaka min Conny igen. Börjar bli jobbigt att vara själv hela tiden, 








Kommentera

Publiceras ej