klagomål på att jag inte uppdaterar.. men är ju nämligen så att jag väntar på min nya header från min kära syster ;) såååååå..

nej men ska försöka kommai gång igen, åtminstone några gånger i veckan! :)

idag har jag avrit på båten och haft dsd = discover scuba diving, så testdyk helt enkelt, två grymma isländska unga personer. så har varit en bra dag! och idag har jag gjort en av de saker jag tycker är fräckast med att dyka, nämligen simmat jämsides med en skölpadda, kollat på varandra och fortsatt simma 30 centimeter ifrån varandra! ni måste verkligen uppleva detta någon gång i erat liv! får rysningar..... :) 


En dag på jobbet - jobbar vid hotell så sitter vid poolen unde rnågra timmar och testdyker med folk!


såhär ser arbetsmiljön ut.


hemlagat... mums, har man en mästerkock till sambo så ser det ut så här en fredagskväll!


Vår lilla buse.... superkatten!




HEJ HOPP FRÅN THAILAND!

2 kommentarer

Cornelia

25 Jan 2012 12:03

Äter du verkligen lax ;)



Bra med uppdatering - de behövs, mer sånt! Fortsätt nu så ett tag så kommer headen kanske till hösten om jag får tid! Jag har nämligen sååååååå mkt att göra ;)



PUSS

Cornelia

27 Jan 2012 07:38

Så??!



En börjar iaf ;)

Kommentera

Publiceras ej