Idag har jag agerat snorkelguide på en tur med australienska ungdomar.. jag är glad jag vuxit upp :)
har väl gått bra, har varit på båten hela tiden eftersom jag har utslag på hela kroppen så har inte velat hoppa i. nämligen så att i torsdags så var vi ute på båten och dök, men några skulle göra 3 dyk men inte de flesta sa vi tog med de på en lite snorkeltur.. vilken var en dum ide, en ännu dummare ide var att jag isnorklade i bara bikni, för jag och malene tänkte vi skulle sola ryggen........ :) det var iallafall miljoner sma jellyfish dar som stack lite på kroppen så vi avbröt snorklingen och tänkte väl inte mer på det, på kvällen kommer den allergiska reaktionen och jag har utslag och klåda över hela kroppen...... puh, samma som jag hade på knät sist jag mötte jellyfishen. sååå har konstaterat att möter jag den riktiga jellyfishen så kommer jag att dö! USCH! men börjar iag bli bättre.
Idag har conny åkt på kurs i phuket i 3 dagar.. vet att han verkligen vill detta så är glad för hans skull :) meeeen.. det är alldeles för tomt här hemma. ingen som håller om mig, ingen som ligger brevid mig ingen som gör allt det där man tar förgivet hela tiden. när man är ifrån varandra så märker, iaf jag varför jag tycker om en person så otroligt mycket.  3 nätter ensam i huser, hmm ,får s hur det går med en mörkrädd och livrädd felicia :)
imorgon är jag ledig, men ska följa med dykbåten och sola och dyka lite....  :) har ändå inget bättre för mig och då går en dag inann min man kommer hem.
nu ska katten och jag gå och lägga oss.. ikväll får hon sova i sängen! eller kanske inte.. får se hur jag känner mig sen :)
HEJ

1 kommentarer

Cornelia

30 Jan 2012 08:04

Klant! (som Elton skulle sagt)



Se till att ha allergi mediciner hemma jämt i fortsättningen så slipper du oroa familjen på hemmaplan! :/



Hoppas du har de bra! Fortsätt uppdatera nu dagligen! De vill vi!



KRAM



Kommentera

Publiceras ej