och inte vilken söndag som helst, utan nämligen första advent. kan nästan känna lite julstämning här... ibland iaf :) haha

Idag när jag vaknade så tyckte jag min fläkt lät konstigt så jag klev ner för stegen och gick o kollade, men var inte den som lät, utan jag öppnade dörren och såg till min stora förvåning (ironi) då det har regnat inprincip varje dag, att himlen var helt grå och regnet öste ner, gick tillbaka till sängen och kröp ner igen. sen åkte jag, vanessa och kristin till ett frukostställe där jag åt panini och en varm choklad. gott! sen åkte vi hem till mig och tittade grown ups och myste. :) perfekt dag för film o mys! runt ettiden begav vi oss ner mot stranden där familjen, elelr rättare sagt mama fyllde 50 år, så det bjöds på mat och trevligt sällskap.sötaste thaipersonerna jag känner :)

Nu kom jag precis tillbaka från ett möte med min chef Malene,det gick jättebra. fick höra många bra saker som höjer självförtroendet. är nöjd med min insats hittils :)

Nu fixar jag det sista med musiken som jag ska ta med idag, för ikväll är det FEST som gäller. Vi har ingen aning om vad som kommer hända, samlas på stranden kl halv 8, kontikipersonal, fritte och ving och TG guider, det blir ett himla kalas det här. jag vet ioförsig vart festen ska hållas.. då jag blev ansvarig för att alla kommer på longtailsen och kommer till stället vi ska vara på. och ja de flesta kan nog lista ut vart vi ska, om inte så brukarjag tillbringa mycket tid där, o kommer o göra för ett bra ttag framöver.  :) det kommer bli en bra kväll! börjar med en fördrink hos systrarna bergdahl kl 6, sen kör vi.



håller tummarna för VIFBRUDARNA idag som spela sm. GoGoGo!


skål hälsar johanna och jag!

Kommentera

Publiceras ej