Jag har blivit utmanad av syster att gör någon blogggrej (award)som tydligen går runt i bloggvärlden nu :) tänkte kunde passa på att göra min livs första sån, så här kommer för den som är intresserad kommer
sju onödiga faktapunkter om mig:


1. Jag föredrar iskalla bullar framför varma
2. Jag har varit en riktig buse på fotbollsplanen när jag var mindre.
3. Kan inte suga på glasspinnar, får rysningar bara jag tänker på det
4. Jag är kuddoman, sover helst med minst fem kuddar i sängen
5. Jag har svårt att slänga saker, kanske behöver dom någon gång?
6. Min garderob är knöckfull med kläder som ligger huller om buller.(camilla städar den ibland annars väldigt sällan)
7. hmm.. den sjunde.. får väl bli att jag nog är lite kär

Där är mina sju onödiga faktapunkter :) nu ska man tydligen utmana andra, och då uppmanar jag väl mina kära vänner i växjö att göra detta och även en o annan vän.. :) kanske kan få reda på något nytt om er.

Camilla
Angelica
Sandra
Felicia
Kajsa
Sara

Välkommna in i awardutmaningen :) haha..

Kommentera

Publiceras ej