Måndag morgon.. alltid lika jobigt att stiga upp ur sängen och veta att man har en hel veckan med massor att göra.. puh.. men sen är jag ledig i två veckor!! först höstlov o sen en vecka på gran canaria. :)

Helgen har varit underbar, har umgått med hela familjen inprincip hela tiden och jag tycker om det sååå mycket.. :) har alltid lika kul o mysigt med dom.   I lördags så var det dop för lilla Elton, han var så duktig i kyrkan och hela dagen blev lyckad. kyrkan var himla fint o vackert :)  Jag har träffat farmor o farfar och pratat med dom om hur de haft de i Usa och jag har träffat mormor o morfar och sagt hej då, nu när de ska flytta till cyper på vinterhalvåret.. tänk om man hade det så bra. :)  har träffa massor vänner o släkt med. alltid lika kul att träffa dom. :)

Glömde nästan det viktigtaste, - JAG HAR KÖRT ENORMT MYCKET BIL.  ;)  känslan av att säga till mamma o pappa, - jag tar bilen och åker och handlar det är otrolig.

Nehe, nu väntar rehabsträning i en o en halv timme.. woho.. 

12 dagar kvar!

2 kommentarer

Cornelia

20 Oct 2009 14:53

Anonym

20 Oct 2009 14:55

"killa killa killa kill på magen, killa killa killa kill - killa killa killa kill på magen killa killa killa kill. Killa killa killa kill på magen killa killa killa kill! Killa Killa Killa Killa Killa killa var du vill! " -



Jag tar den igen...



"killa killa killa kill på magen, killa killa killa kill - killa killa killa kill på magen killa killa killa kill. Killa killa killa kill på magen killa killa killa kill! Killa Killa Killa Killa Killa killa var du vill!



Puss och ses till helgen!



Kommentera

Publiceras ej