.. tills vi åker utomlands.. woho! ska bli skönt att komma bort till varmare breddgrader. 

Idag har jag haft en otroligt jobbig dag som david skulle ha sagt.. jag har nämligen bara haft en lektion mellan 8-9.30.. hehe.. så skönt, har hunnit med en hel denna dag, har till och med pluggat matte inför morgondagens matteprov.. håll alla era tummar imorn att jag klarar det,. är osäker.. men bara att göra sitt bästa. 

IMORN - första studentfesten med halloweenteeemmaa..  ska bli så grymt kul att fira in höstlovet med underbara vänner.. imorn är jag batwoman. ;) hihi

Fredag - blir en lung dag, med idoool som dagens höjdpunkt! 
Lördag - Jobba .7.30 -19.00...
Söndag - avslutningsmiddag med fotbollen, -

SEN.. Hemfärd för ett välförtjänt looov.. :) sköönt, ska bara njuta och umgås mycket med min favoritkille, toooni. hihi.. :) och massor med familjen och träffa vännerna ska jag med hinna med. helt perfekt ska det bli.. 


3 kommentarer

Ludde Tass

22 Oct 2009 07:09

Lycka till på matteprovet, hur kändes det att för första gången i ditt liv behöva plugga innan ett prov? Din genitermometer måste ha sjunkit ett par snäpp...Ha så kul på maskeraden med synd att du inte kunde låna Batmobilen, om ingen ser vem du är kan du ju alltid slänga av dig dressen och säga att du är Dogwoman.

P.S

22 Oct 2009 07:10

Är det du som ligger under Elton?;)

cornelia

23 Oct 2009 09:11

tooooni - mannen som vägrar sova om natten! ;)

Kommentera

Publiceras ej