idag är jag taggad för att spela lasergame med laget.. ska bli så otroligt kul,  =)   Men är samtidigt ledsen över att jag inte kan åka hem i helgen och träffa familjen.. Ska ju äta middag och allt.. :( menemn.. kan inte vara överallt jämt.
Kommer sakna syster min som ska ge sig av till frankrike i ett halvår, så glad för hennes skull, men så ledsen för min, eftersom jag vet att jag kommer sakna henne så otroligt mycket!  Får väl "stå ut" med min andra gravida syster istället :) hiihi..  vi två som inte rör oss så långt ifrån vimmerby, amanda sköter resorna åt oss med =)

Inventeringen på söndag irriterar mig eftersom jag vill hem!






Ikväll är det krig iallafall...

1 kommentarer

cornelia

30 Jan 2009 17:04

ja precis.. du får stå ut med mig..;) hehe.. exakt, amanda sköter resorna för oss alla för de innebär ju faktiskt att vi åker och hälsa på och får resa lite med..;) kriga på nu ikväll!! PUSS

Kommentera

Publiceras ej