Tisdag idag & fyra lektioner står på schemat vilket är en av den längsta dagen på hela veckan.. märks att man inte är van att gå i skolan, man blir trött o seg, men framförallt trött i huvudet.. ligger just nu och inväntar matte c lektion,  :)  vad har jag haft mer idag då, religion,naturkunskap o geografi, :) puuh, men ska inte klaga, har rätt bra schema :) lägger in en bild på det om någon är lite intresserad,
 


Imorn är det onsdag, och ledighet för min del, ska nämligen köra halkbanan mellan 8-13.. nervös, ja.  men va tusan, snart är körkortet grejat, fast först ska jag fyller 18 år, bara 4 dagar kvar nu.. känns inte alls länge, sen är man myndig.. :)
nehe nu ska jag ta en powernapp innan matten, efter matten är det dags för knatteträning, alltid lika kul!

1 kommentarer

Fishermans friend

25 Aug 2009 21:44

Hej, brukar egentligen bara titta in och läsa bloggens (också ditt) namn, för det är ju som du skriver att ditt namn säger ju verkligen allt. Men idag läste jag också ett inlägg och tittade på ditt tuffa schema, ser ut som ditt värsta hittills!? Hoppas iaf att du hittat lite tid någon gång ibland iaf till att bara gå ut och gå, sniffa och fylla latriner för jag antar att magen är igång nu efter det mörka brödet du satt i dig. Have it good och lycka till på halkan!

Kommentera

Publiceras ej