ja, nu är tider förbi.. kan enbart se tillbaka på det gamla, nu är det nytt och nya erfarenheter som gäller. SATSNING.
Ja vad ska man säga. veckan har ENBART bestått av plugg och åter plugg. himlans mycket som in nuu.. imorn lämnar jag in ytterligare två arbeten.. men snart LOOOOV,, & krotatien i sommar gör att man kan blicka framåt!:)

tisdagen var det fettisdagen och vad är fettisdagen utan semlor. inget. så efter träningen cyklade camilla och jag och inhandlad semlor till alla :) blev att köra sakta hemåt sedan. haha..

Onsdagen började inte bra för mig,  på uppvärmingen hände något med mitt knä, och tydligen var det ledfästet som hoppade eller något sådant.. rehabnu. men i will be back.

tordag idag. & kusin ida och lilltjejen var och hälsade på mig. åt lunch på stan, sen åkte vi hit och busade, underbart söt det lilla pyret. :)  aldrig några sura miner, glad jämt :)


snart dags för träning, och att väcka person, som ligger & sover i min säng..  helt slut stackarn. :)

vby i helgen? osäkert..

/ F.

1 kommentarer

loova

07 Feb 2008 22:27

hoppas knät blir bättre filleeen. och att vi kan ta den där fikan som du aldrig dök upp nästa gång du är i vbyy!hihi :) PUSS

Kommentera

Publiceras ej