Söndagen var en speciell dag. Första gången i mitt liv som jag blivit firad på morsdag. Conny ( och Hailey) överraskade mig totalt. Dagen började med mysig morgonstund med glad bebis i sängen med rosor. Redan då var jag nöjd och när

Vi sedan traskade iväg till köpcentret för lite shopping så svänger Conny plötsligt av och säger att här ska vi in. Han hade bokat en spabehandling till mig. Blev otroligt överraskad och det var otroligt skönt att slappna av i 1,5 h. 

Att vara mamma är fantastiskt. Jag älskar dig Hailey. Är så tacksam att du kom till oss och att vi kan då visa dig livet och följa dina små fötter runt om i världen. 

Ett stort grattis även till min fina mamma som förtjänar att hyllas alla dagar i veckan. Tack för att du alltid finns där och stöttar mig. Vi älskar dig 

Kommentera

Publiceras ej