Men det har sina förklaringar!  

April månad är här! Herregud vad fort detta året har gått.  
Vi var förra månaden i Australien, vilket land vilka människor wow! Bättre än jag trodde, kändes precis som en riktigt bra svensk sommardag fast hela tiden. En utomhuskultur som var helt fantastisk. Var så Skönt att kunna vara ute utan att svettas och Hailey kunde leka fritt. Helt klart ett land som jag kan tänka mig att bo i istället för Asien. 

Nu har vi besök av Connys mamma och faster, och det är härligt att ha familjen på besök. Vi har dock varit sjuka både Hailey och jag så har blivit mest att umgås inomhus. Hailey har fått krupp. Om ni inte upplevt det så hoppas jag att ni slipper med era barn. Fy vilka otäcka minuter jag hade häromnatten med en liten tjej som inte fick någon luft. Conny var inte hemma och hur vet man hur man ska göra? 
Allt gick bra, och vi hoppas att medicinen hjälper lillan. 

Den lilla tiden som jag har för mig själv spenderar jag på studier eller yoga/ vatten zumba. 


Jag ska försöka att uppdatera bloggen mer ofta nu, igen! Känner att det är dags, och kanske blir der lättare med nya designen och utformningen av bloggen. 

(null)

(null)

(null)

Kommentera

Publiceras ej