De senaste dagarna har jag inte haft något på agendan - då medan Conny har jobbat har jag och Krister tagit det lungt och njutit av hans fina hotels omgivning. Vi ligger vi havet eller vid poolen, varierar mellan skugga och sol och mellan baren för en kall drink, livemusik och pizza. Man kan nog inte ha det så mycket bättre. 










Livet på en pinne, vi har även hunnit med shopping. Riktgt roligt att shoppa med svärfar. Mycket roligare än med hans son som är anti shoppare😊

En dag kom Vici och barnen på besök och vi lekte i poolen och snorklade i havet.  Älskar att leka med barn, jag blir själv som om jag är 5 år igen. Mitt barnasinne kommer nog aldrig försvinna. Och tur är väl det. Härlig dag och riktigt mysigt att snorkla med grace. Snart kommer mina härliga syskonbarn och då ska det plaskas och lekas varje dag! Längtar ihjäl mig. 
 











❤️

Kommentera

Publiceras ej