Årets säsong här i Thailand har inte varit/är inte den bästa, jag som önskade att jag skulle få en riktigt bra sista säsong, bara att bita ihop sista, dagarna går framåt.  Fortsätt.. Du är snart där..

Märks på Conny också, har aldrig sett Conny irriterad och arg. Allt med ett leeende på läpparna Och den medt positiva människa jag vet. vänder alltid det negativa till något positivt. Visst lite smått irriterad Kan man vara.Men det här är något annat, då vet man att något är fel. 


Idag har jag sett på filmer på resorten medan jag väntat på gäster, skönt! Imorgon blir det dyka igen...




David- tack för dina härliga kommentarer. Ps. Du vet att det är frivilligt att läsa min blogg va???






2 kommentarer

David

25 Feb 2014 19:05

Läser med stort intresse!

Cornelia

26 Feb 2014 07:24

Såklart han gör :) Och att retas med dig tycker han är lika kul som innan som du märker.. hehe..

Kommentera

Publiceras ej