Hemma efter en sväng på gymet med grabbsen! har börjat kör ett skivstångsprogram med uppbyggnad, så det känns bra. löpning och sen styrka på det. :) nu är jag helt slut,  precis lagat tacos så nu väntar vi in conny som var tvungen att åka till shoppen och lämna något papper..  mmmm . tacos. :)

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! imorgon blir jag 20! älskar födelsedagar, denna blir lite speciell,. första ifrån familjen. men första med min älskade pojkvän! Kommer bli en riktigt bra dag, den ser jag fram emot. mysigt att Conny är ledig med så vi kan tillbringa min dag tillsammans. 

God natt säger vi från Thailand, och imorgon vaknar jag upp en dag äldre, ett år äldre, ett år med nya möjlighet, nya utmaningar, och nya fantastiska händelser som jag ser fram emot! :)

1 kommentarer

Cornelia

31 Aug 2011 14:21

U P P D A T E R A! Bilder i mängder från 20 års dagen önskas! Vi saknar dig!! PUSS

Kommentera

Publiceras ej