Imorgon är det dags för operation av mitt vänstra knä.. Den känsla jag upplevde förra gången när jag vaknade upp från narkosen ville jag aldrig uppleva igen,.. men imorn kommer jag få uppleva den igen.. uschfyblä.. har aldrig tidigare känt mig såborta o så hjälplös när man ligger där.. förhoppningsvis är det som syster säger att jag kommer veta hur det käns sen förra gången och förhoppningsvis få ett mildare uppvaknande..

Jag tänker inte ens.. Jag vill inte tänka på morgondagen o dagarna efter det.. om man inte tänker så löser det sig..


nervös är bara förnamnet.. keep your fingers crossed..


1 kommentarer

C D E

28 Mar 2010 22:53

Vi tänker på dig hela dagen i morgon och sen kommer du hem och då ska vi ta hand om dig och skämma bort dig! Du är snart tillbaka Fillis! Love ya! KRAMAR

Kommentera

Publiceras ej