GOD JUL önskar jag till alla mina nära och kära. ♥





ät en köttbulle eller två för mig med idag, när jag slutar jobbet så ska jag skypa med familjen.. nu sitter jag på balkongen, solen skiner. har precis vaknat till och fick en liten julklapp på morgonkvisten av en mycket fin person. sen har jag ätit en liten lyxfrukost med flickorna på balkongen, tända ljus och julkalendern, muffins, rostat bröd och lite pepparkaka. nu ska jag börja göra mig iordning, idag ska jag på 5 islandsturen, åka runt med speedboat till 5 olika öar här i thailand. Blir nog bra, hemma tidigt iaf. då ska vi ha julklappsspel! ser jag fram emot :) lite julstämmning iaf. sen på kvällen blir det bbq med mycket härligt folk! en annorlunda julafton för min del.




2 kommentarer

Cornelia

31 Dec 2010 16:42

ÖNSKAR DIG ETT GOTT NYTT ÅR älskade syster! Hoppas du har en fin kväll! PUSS

Cornelia

14 Jan 2011 11:14

Nu var de länge sen jul och uppdatering här - kom igeeeeen! Ville bara gratulera dig på namnsdagen idag Fillis.. Vi saknar dig! PUSS

Kommentera

Publiceras ej