idag vaknade vi upp med en liten parvel som sovit över, nämligen elton von krulltott!  mysigt med morgonmys igen, det är inte varje dag nu för tiden.  sen begav vi oss ner mot marken för att titta en sväng, marken har verkligen sjunkit i mina ögon, jag minns när man var mindre, man längtade till marken, hade bestämt träff med kompisar, kastade pil för att vinna ett litet gossedjur, köpte hemkokta karameller från mariannelund, och känna doften av munkar!  nu gick vi en sväng, mamma pappa david elton conne david lena och jag , elton åkte karusell och hoppade hoppborg, vi tittade in på lindex och cubus.. :) sen gick vi hem till lena och fikade, mums. :)
nu snart, ska vi börja laga maten. tacobuffe står på menyn på almgränden, och hit kommer det lite familj från olika håll av stan, mysigt. :) lite försnack och prat inför den stora matchen, BARCELONA -UNITED. ikväll vet vi, men vi hoppas på vinst!  härlig fotbollskväll!!!
imorgon är det söndag, söndag, morsdag, och min fina mamma ska firas med blommor och blad. :) sen styr jag bilen på växjö, där står det lite shopping och mys med min favorittjej! ska bli kul att träffas nu när man inte setts på hmm.. jag vet inte hur länge, 7 månader? länge iaf.. innan träffades vi varje minut, njaaa, en gång i kvarten iaf ;) haha! tider det.
nu stänger jag av datorn för snart traskar det in glatt folk här! trevlig kväll.


what  are worlds if you really dont mean them when you say them, - what are words -  chris medina! värd att lyssna på,underbar historia,  grym låt.

Kommentera

Publiceras ej