Vi sitter på balkongen och inväntar det mörka molnet som sakta men säkert börjar dra sig mot oss.. Jag, johanna och Linnea sitter och pluggar, olika saker allihopa, en läser på om fiskar, en läser om palmoljeplantagen och en gör en emergencyassisant plan, :)

Idag har vi ätit frukost, kollat film, gjort några ärenden, ätit lunch, pluggat, o nu sitter jag här.

Fick reda på idag att jag nu är certifierad divemaster!! har fått mitt nummer vilket innebär att jkag nu kan börja jobba, vilket innebär att imorn börjar jag att jobba min första dag på Kontiki! är himla nervös, men det ska bli himla kul! :) hoppas det går galant och det inte blir några problem. Imorn börjar jag jobba!

nu har jag precis varit iväg på gymmet en sväng, tränat gym o cyklat.. snart dusch och sen blir det mat med goda vänner :)

3 kommentarer

cami

30 Nov 2010 16:43

åh va kul lycka till gumman! då börjar vi båda jobba i morgon ;) Puss saknar dig som vanligt..

cami

30 Nov 2010 16:45

åh va kul gumman! lycka till! då har vi båda första dagen på jobbet i morgon :) puss saknar dig som vanligt..

Cornelia

01 Dec 2010 21:02

Stolt storasyster skickar LYCKA TILL KRAMAR till en av två av världens bästa lillasystrar! Är stolt över dig... Vi saknar dig.. PUSS

Kommentera

Publiceras ej