denna lilla tjej som alltid har ett leende på läpparna. Fick dom här bilderna skickade från min vän Colleen på Bali! Hon har lyckats fånga superfina ögonblick på i våra ögon världens sötaste lilla tjej.  



Idag har vi ätit hotellfrukost och sen har vi vår vanliga lilla sovstund efter frukost. De andra dagarna har Hailey sovit mellan 2-2.5 h efter frukost. Idag sov hon bara 1,5h, mysigaste som finns att somna brevid henne i min famn. Visst är det väl konstigt att hur man än lägger henne i sängen så är det som att de har en dragningskraft att komma så nära mamma som möjligt. Det slutat alltid med att jag ligger med små fötter antingen i magen eller i ansiktet. Världens bästa små fötter så det gör ingenting.  Conny kunde nog komma ifrån jobbet lite idag.. han har jobbat 24/7 sen vi kom till Manila.  Har sett honom
Vid frukosten 15 min och sen sett honom när han kommer in sent på kvällen när vi redan sover i sängen.

Imorgon åker vi hem! Jag och Hailey iallafall. Conny åker vidare för 8 dagars Rundtrip.

Dags för lunch - Ha en fin fredag den 13e. 


1 kommentarer

Cornelia Lindgren

13 Oct 2017 14:09

Finaste lilla underbara Hailey <3 Längtar så tills vi ses igen! Puss från moster

Kommentera

Publiceras ej