Varje dag och varje vecka som går är jag tacksam för vårt lilla mirakel i magen.  


I helgen var Conny ute och dök med våra vänner. Jag mötte upp barnmorskan och sen på kvällen tog vi det bara lugnt och gick och la oss tidigt.
 
Söndagen började vi med tidig morgon och sedan gick vi en sväng till köpcentret. Kvällen spenderade vi med en vän från Bohol som var på besök för kvällen. Kul att komma ut lite även fast jag är trött och vår lilla mini snor all min energi. 

Igår lämnade jag även in mitt första arbete i min kurs! Känns inte direkt som igår som jag skrev och gjorde arbeten. Ringrostig och min skriftligt svenska är inte som den en gång var. Men den kommer säkert snart igång. 

Jag har fått dra ner kraven på mig själv, höggravid och snart en liten bebis gör att jag bestämt mig för att vara nöjd om jag bara klarar mig igenom kurserna. Det blir nog bra det med. 



Trevlig vecka!! 

Känns lite såhär nu om dagarna, 😊

Kommentera

Publiceras ej