Asiens postsystem - jag säger Bara det. Jag har väntat och väntat på att mina skolböcker ska Komma fram då det är ganska svårt att studera när man inte har böckerna som behövs.  Dock så har vi löst det på ett bra sätt genom mamma och pappas hjälp där hemifrån. MEN! Nu har dom äntligen hittat hit efter 1,5 månad. Det som gjorde mig mest irriterad var att på lappen om Uthämtning så står det att paketet varit i Filippinerna sedan 13 januari! 


Hur som - böckerna är här och jag kan nu börjar studera på riktigt. Så förmiddagen ska jag spendera i skolböcker och block. 

Sen blir det besök hos barnmorskan efter lunch. 

Sen får vi se vad eftermiddagen och kvällen bjuder på. 

Skickar också en stor grattiskram till kusin mackan idag, hurra hurra  grattis på din födelsedag! 🎈😊




Kommentera

Publiceras ej