Började denna morgon med lite bad i poolen! För första gången så kändes det som om Hailey faktiskt tyckte det var roligt. Hon plaskade med ben och armar och lekte med den lilla ankan jag hade tagit med. Kul! Sen badade vi i baljan med de andra djuren när vi kom upp. Lite varmare vatten och hon kan sitta "själv" och leka.  Snart dags för lite lunch och sen får vi se vart eftermiddagen tar oss. Jag hoppas det passar in så att jag kan gå och köra ett boot camp pass klockan 18! 


Nu fick vi precis en leverans med min beställda Ikea Malm byrå! Äntligen lite förvaring, men innan dess ska den ju sättas ihop.. der ultimata förhållandetestet ska nu utföras i Filippinerna! På sidan om har vi den bästa hejarklacken!

Önska oss lycka till! 


Uppdatering : vi är fortfarande sams MEN vi saknar två och en halv låda..... jag räknade så snällt alla skruvar etc innan vi satte ihop den så vi inte skulle hamna här. Vad händer? Jo vi saknar lådor.. herregud 😊





Kommentera

Publiceras ej