Igår var jag på gravid yoga. Min första riktiga träning på 4 månader. Tänkte att det kan vara kul att gå på även om jag inte är ett så stort fan av Yoga men också för att kanske träffa några vänner här som också ha barn. När jag kom dit och det var dags att börja visade det sig att jag visst var den enda i hela klassen förutom yogaläraren. Vad är oddsen på det? Så inga vänner funna men en timmes träning med denna otränade kropp blev det iallafall.


I söndags var vi också på ett dykcenter/ dykklubb för att dyka lite. Inte jag men Conny, jag hängde mest med för att försöka hitta lite nya vänner. Dock hade jag en usel dag så var inte det roligaste, men träffade ett jättetrevligt par som vi mest troligt kommer träffa igen. Så det är kul.

Just nu är jag utelåst ur huset, tack och liv kan jag spendera lite tid i Köpcentret i väntan på Conny.

Dags gör Thai mat till lunch!

Trevlig tisdag!

Kommentera

Publiceras ej