Det glamorösa gravidlivet har nu nått halvvägs, 50% avklarat. Har varit riktigt tuffa veckor, börjar bli bättre men har fortfarande bara dagar när jag ligger en hel dag i soffan. Nedförsbacke nu tack och lov för det, ingen som nämnde att en graviditet inte är så graciöst som man tror innan man själv är mitt i det.😊Men idag är jag tacksam för att jag inte är en elefant - två år som gravid hade varit tuffare än tuffast! 5 månader kvar tills våran lilla mini är ute hos oss. När man tänker på det så är det värt allting.

Det glamourösa gravidlivet fortsätter och idag har jag tjuvstartat julen och bakat lussekatter! 55 dagar kvar till julafton. Ho ho ho! Önskar vi kunde fira med familjen men vi sparar pengarna till nästa jul! Snart ska Conny och jag till gymmet och köra yoga och imorgon åker vi till moalboal för 3 dagar.

Kommentera

Publiceras ej