Sitter på flygplatsen och väntar på att få boarda. Dags för en sista visa run trip från bali. Den här gången är dock annorlunda då jag ska sova en natt på hotell. Så när jag landar runt 12 tiden ska jag ta mig till IKEA, närmsta jag kommer hem på ett tag!
Sen till hotellet och slappa där. Innan jag åker hem imorgon igen.

Varför är asiatiska personer så mycket högljuddare på flygplatser än resten av världen? Sitter nu vid min gate, är ganska tidig och planet innan vid samma gate är asiatisk, går förmodligen till Kina eller Korea eller något åt det hållet och det är som om jag sitter på en fullsatt fotbollsstadium. Häftigt - eller en aning öronbedövande.

17 Dagar till jag får krama om Conny igen. Längtar så att han ska hålla om mig och vi ska starta vårat nya filipino liv tillsammans.

Men just nu har han precis landat på nya Zeeland! Så häftigt - hoppas han får uppleva landet lite med och inte jobbar ihjäl sig 😊

Kommentera

Publiceras ej