Gårdagen blev en lugn och skönt eftermiddag. Conny var trött och slocknade på madrassen efter fullt upp med jobbet. Så jag passade på att fixa lite med lite bilder.  Och vipps så ringer mormor på Skype,  vilken underbar överraskning. Hon och hennes vän Barbro satt och lärde sig hur det fungerade och Barbro hade köpt sig en ny telefon så mormor skulle nu visa hur det fungerade.  Så härligt! 😊 blev så glad av en lite pratstund. Längtar till jul då ja får träffa alla. 

När Conny vaknade till och jag tog ut saker ur kylen så sa han till mig att det är något som luktar i kylen och har gjort ett tag. 

Som kvinna tänker man då, jaha jag kollar vad det är och slänger det. Medan han förmodligen bara kännt lukten och inte tänkt mer på det. Så Jag tar ut majsen och ber han lukta på den och det var den.... Jag låtsas gå och slänga den men istället ställer jag den 20
Cm ifrån honom så han känner doften fortfarande. Haha.. Och där låg han i den stinkande doften. Och efter 20-30
Min börjar jag skratta... Och han inser då att majsen står precis vid hans huvud ! High five till mig för ett lyckat skämt😊 så
Conny kallas numera majskolven!

Gjorde även tacopaj häromdagen - yummmmy! Den som kom på tacos och alla dess rätter är en riktigt superstar. Inget slår en härlig tv-kväll med tacos. 















Kommentera

Publiceras ej