Äntligen har vi kommit igång med tennisen här på bali med 😊 conny blev som blev frälst när vi spelade hemma nu i april och jag har alltid tyckt det varit kul! 




Innan tennismatcen såg vi bio med, och popcorn är såklart ett måste. Har börjat få en liten ny favorit i form av karamellpopcorn. Så beställning nu är en stor salta popcorn och en liten karamellpopcorn. 



Har även dragit på mig en förkylning, jobbigt med snorig näsa, rinnande ögon, halsont och en kropp som inte riktigt vill samma som jag.  Men det ska kännas att man lever. 😊

Imorgon ser jag fram emot, 
1. Idol ( vi ser det en dag efter)
2. Ska ha en myskväll med goda vänner
3. Ska äta africa för första gången på bali
4. Ska spela spel

Kommer bli en toppendag känner jag. 



God natt hälsa bali och vi! 

Kommentera

Publiceras ej