Så mycket bättre har äntligen startat och äntligen har jag fixat så att jag kan titta på alla play-kanalerna. Är det någon som läser som är utomlands och vill veta hur så är det jättesmidigt. Säg till så ska jag hjälpa till. 
 
Jag älskar det programmet då jag tycker det är intressant att få möta personerna bakom artisterna. Efter programmet idag så gick the ark på högsta volym här hemma. Conny var iväg och jobbade en sväng så jag passade på att lyssna på musik och städa upp här hemma. Det är tur man är ensam ibland så jag kan sjunga med min fruktanstvärda stämma och dansa med min okordinerade kropp. 
 
Idag är första gången på nästan en vecka som jag känner mig okej, har haft magproblem med knip och kramper och har varit mest sugen på att ligga i sängen. Så en veckas energi kom precis ut i form av dans till gamla klassiker som tillexempel. - snook-fronda-vegaboys-gunther-aqua- sommarpojkarna- för att bara nämna några. Ibland är det skönt att bara "balla ur" lite så här
 
 
 

You put your arms around me and I'm home


 
 

Kommentera

Publiceras ej