Conny IDC-kurs för oktober-november har nu startat och dagarna rullar på. Jag hjälper till under kursen för att ta promotion bilder vilket är roligt. Samtidigt så gillar jag att bara expremitera med kameran och så vips så blir det ett häftigt kort. Nu är jag lite mer under press att det måste bli några bra bilder. Men det är roligt. 
 
 
En bild till klädmärket splash.
 
31 oktober alltså om 5 dagar så är biljetten bokad. Jag kommer att åka till östra Timor för 2-3 veckor och jobba. Jag är både spänd och nervös men samtidigt ska det bli roligt att få undervisa igen (senast var slutet av mars!!). Det ska också bli häftigt att dyka där då dykningen ska vara fantastisk. Spermvalar - späckhuggare -hammarhajar och sjökor. Bara en liten del av det. Jag kommer säkert inte se allt, men jag hoppas verkligen på att något av det stora vill ge mig en häftig upplevelse.
 
Detta innebär också att jag lämnar min prins på Bali och åker själv, MEN... Ibland får man göra så för att få ut något annat roligt av livet. Jag tror nog att han kommer sakna mig mer än han tror. :) 
 
Tänk om jag får se något av dessa?
 
 
 
Ikväll hoppas jag på IDOL - POPCORN - CHOKLAD - POJKVÄN 
 
 
 

1 kommentarer

David

25 Oct 2014 08:14

Den där bilden antar jag att Splash kommer få betala dyra pengar för. Det syns att pressen att ta bra bilder har utvecklat dig. Var försiktig i Timor och simma inte för nära Spermvalarna.

Kommentera

Publiceras ej