Igår var en toppendag. Jag mötte upp min elev runt 2 tiden vid "köpcentret" här. Såg på en bio och gick runt och kikade i lite affärer. Innan vi tillslut avslutade med en drink på skybar längst upp i byggnaden. Där satt vi tills det var dags för middag. 


Middag åt vi på en thairestaurang. Riktigt god mat. Smakade precis som i thailand och som jag längtat efter denna mat! Det bästa med thailand är maten😊
Till efterrätt sticky ris med mango 

Idag har vi förberett all utrustning inför trippen till campet på ön som vi ska ut till imorgon. Kommer sova över där- vilket innebär inget internet, ingen kontakt med omvärlden och mycket tid för mig att tänka😊 och längta efter min älskade pojkvän och min fina familj och min fina vänner och efter julen.  Finns massor att se fram emot! 



Backade utrustningen till stranden iförmiddags och då passade jag på att ta en bild. 


Ikväll blir det thaimat igen!  Mmm. 

Conny har det bra på bali. Han har avslutat sin kurs och är just nu påväg hem från två dagar  i tulamben där han har utbildat instruktörerna till att bli specialinstrulktörer inom vissa områden.  Sen imorgon ska han ut med båten och dyka sista dagen innan han är ledig. Och på måndag hämtar han mig på flygplatsen. 😊

En liten uppdatering, 



Kommentera

Publiceras ej