här på bali så har vi vaknat tre dagar och det har varit regnskurar från och till. vilket har lett till och leder till även idag att vi inte åker till den stora vattenparken. Jag ser så mycket fram emot att åka dit då det ska var riktigt bra, men är väl inte direkt jättekul att springa runt i ösregn. 
 
så, idag får vi hitta på någonting annat. Jag har idag skrivit mina examer på frmiddagen för min kommande kurs. Conny tvingade mig att göra de idag, då han tycker jag kan dom. och bra gick det. hade 138 rätt av totalt 140. varav ett var ett slarvfel.  så jag är nöjd. gjort och nu behver jag inte göra det igen. 
 
Om conny ska fortsätta med sin kurs i poolen idag så kommer jag att tillbringa min tid med att fortsätta mitt lilla jobb här borta. Är mycket att göra. men kommer göra det mesta efter jag är klar med min kurs i slutet av juli. 
 
 
 
 
simma lungt!
 
 

Kommentera

Publiceras ej