Idag skulle vi åkt till waterboom... men efter vår daglig löptur på 3,7 km kom regnet och vädret blev inte så bra. vilket innebär att vi planerade om i vår agenda. Istället tog vi en taxi till en marknad. det var den ÄCKLIGASTE marknad jag någonsin varit på . kan inte förklara i ord hur det var. trångt. alla världens lukter, svett,dött djur, ej välskött djur, kryddor, mm. så vi åkte därifrån efter kanske 20 min! det räckte för mig, och jag behöver aldrig åka tillbaka. Conny blev besviken då han inte hittade en papegoja att köpa.jag är mer lättad! inga mer djur till denna duo.

Sen åkte vi in till Kuta. lite större, turistvänligare stad. åt på burger king, sen tittade vi på den nya x-man. fick mina popcorn så blev jag nöjd.

efter bion åkte vi till en märkesoutlet, med lite badshorts rashguards, med mera. hittade en rashguard som jag köpte. men hittade ingen tjockare som jag kan ha i poolen. men jag letar vidare. :) conny köpte ett par badshorts efter rekomendationer från sin flickvän.


Nu spelare vi Geni, och jag briljerar inte som vanligt..

snart blir det sängdags. ny dag nya möjligheter.

Kommentera

Publiceras ej