Länge sen sist, men har haft fullt upp i två veckor. Conny har varit iväg och nu gjort klart sin kurs och kan nu titulera sig som Course director. Så nu kan han utbilda instruktörer. Stolt över han som nu uppfyllt en av hans drömmar. 

Jag då,. Jo jag har styrt med allting mellan himmel och jord och varit virrig som en höna. Har konstaterat att man samlar på sig otroligt mycket bara under 3år. Jag har sålt och flyttar och städar hela vårt hus. Har tagit mig runt 1,5 vecka att fixa klart allt och jag är så nöjd och stolt att jag fixat det. 

Före

Efter


Nu bor vi här på baan sawan resort. Eget litet hus precis bredvid poolen. Två sovrum, toalett, kök, vardagsrum och uteplats. :)






Ny huset men bilderna är lite röriga då jag precis lagt in alla kläder och skulle skicka till Conny för att visa :)


ÄNTLIGEN är han hemma och 15 dagars semester börjar nu!








Kommentera

Publiceras ej