Nedräkningen har börjar lite smått.. Jag försöker njuta av sista tiden, umgås med dom jag tycker om och vill umgås med mig. Gör saker som jag kommer sakna. Äter den goda maten som inte kommer vara självklart sen. Meeen. Jag kan inte mer än längta efter när planet landar på svensk mark. 


Idag gör jag Open water kurs, en svensk tjej i samma ålder. Allt går toppen och det är så skönt att ha lite sovmorgon och lite lugn och skön dag. 

Igår hade vi lite myskväll med vänner, det gillar jag ✌ 

 
Time to go to the poool. 








1 kommentarer

Cornelia

28 Jan 2014 08:00

Ja snart är ni hemma.!

Med till mig i väskan får du packa ner ett par snygga RayBan(pilotmodell) solbrillor till sommaren. Bästa fejkkvalité du kan hitta! ;) haha..

Eller vad kostar äkta nere hos er?! Fast de vågar jag inte ha med två glasögonförstörare i familjen ;)

Puss

Kommentera

Publiceras ej