Dagarna rullar på, jag jobbar normalt sätt på förmiddagarna och ibland på kvällarna. Den resterande tiden spenderar jag med att hjälpa Conny under hans instruktörsutbildningskurs. 
 
I torsdags hade vi en ledig dag,conny var ledig så jag tog ledigt. Vi åkte först till stranden och surfade en timme innan vi fortsatte dagen med en bio. - guardians of the galaxy.  Rolig och bra film, defintivt värd att se. Efteråt åkte vi hem och förberedde oss för fotboll. Enligt mig den bästa tiden på veckan. En timme av lycka och saknad av det som var en stor del av mitt liv innan. Avslutade dagen med en riktigt god middag tillsammans ute på altan. 
 
Igår jobbade jag fram till 7.30 på morgonen och Conny var ledig på förmiddagen, så vi bestämde oss för att åka in till stranden och surfa. En helt underbar morgon, jag satt och läste en bok på den lugna stranden och Conny surfade en timme. Sen spenderade vi dagen med att vara i poolen och lära ut en Rescue kurs. Kvällen tillbringade vi med härliga vänner på Sanur Village Festival. Som en marknad, med massor folk, uppträdanden och MASSOR med folk. 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej