Min dag har varit bra, världen har blivit 1 Open water dykare rikare, :) jag har fått certifiera en bra dykare!

Vi dök ute på våra lokala öar idag, två dyk så hemma vid 1 tiden, men med min sjösjuka elev blev det lite mer jobb då han inte kunde göra provet på båten, 

Kl, 4 kom vi hem, la oss framför tvn, lagade spagetti och köttfärssås, och nu ligger vi fortfarande här fast bytt maten mot chips och dip och blixtrar gör det och en massa dunder hörs utifrån, oväder påväg in! :)  härligt, tända ljus och mörker det är mysigt det :) 


Jag grämer mig åt att jag inte kan se idol!!! Kan någon lägga in så jag kan ladda ner,  come on :)


Så här känner jag mig,,, som jag blivit överkörd och sen varit i en torktumlare en timme :) 





2 kommentarer

Cornelia

03 Oct 2013 16:30

Update PLEASE??

Cornelia Lindgren

08 Oct 2013 08:43

Jo jag sa. U P P D A T E R A TAAAAAACK! ;)

Kommentera

Publiceras ej