1,min familj
2,mina vänner
3,fotboll

är så galet sugen på att spela fotboll... bara njuta av min underbara familj, äta middagar, spela spel, familjtid, och att träffa mina tjejkompisar Som jag alltid skrattar Och har kul med,

många saker speglar in i ens vardag, vad hade jag gjort idag om jag inte varit skadad i knät sommaren 2010, hade jag spelat fotboll och gått o trampat i samma vardag, Hur hade det sett ut??

stendött med turister i ao nang... suttit i 4 h utan någon inne alls i våran mainshop,

är hungrig, ska äta mat. om 34 minutre..

2 kommentarer

Cornelia

20 May 2013 21:47

<3 puss
Snart kommer du hem ...

Elton blev sååå glad för kortet som kom idag och ville tacka! Taaaack feeejicaaaa sa han och krama kortet!:) fin bild på er i tidigare inlägg!

Vi kan väl höras i morgon?? :)

Puss

Offa

28 May 2013 21:34

V saknar dig...

KRAM
DAD

Kommentera

Publiceras ej