Det finns två personer som jag vuxit upp med, som jag tillbringat nästan hela mitt liv tillsammans med.Min två systrar. jag har nog inte varit den lättaste lilla klump att ha att göra med när vi växte upp tillsammans. Jag har nog varit en riktigt liten jäkel.. men dom har stått ut, och nu när vi är äldre så är åldersskillnaden minimal och jag har mina två bästa vänner. Även om jag ibland är arg och vi bråkar och så, så är det fortfarande syskonkärlek, sån kärlek som ska finns mellan oss. De stunder jag har delat och kommer dela med er är magiska stunder när jag njuter av att vara i eran närvaro. Ni kommer alltid vara mina bästa vänner, min älskade systrar. Svårt att beskriva med ord vad ni betyder för mig. även om jag är nu bor på andra sidan jorden så känns ni alltid nära. jag saknar att ha er nära varje dag....
 
Jag älskar er.
 

1 kommentarer

Cornelia

25 Oct 2012 17:46

Så fint skrivet Fillis! Älskar dig med! <3

SNAAART ses vi :) Idag kom första snön här, lite men ändock snö, så nu läääängtar vi om möjligt änmer!

Puss Cornelia

Svar: :) jag hoppas ni vet vad jag tycker. Jaaa, skynda er hit, nu är det nästan exact en månad kvar., tänk! sen är ni här!
KRAM
Felicia

Kommentera

Publiceras ej