Har nog aldrig känt så otroligt mycket längtan förut... Jag längtar efter så otroligt mycket . och jag vill ha det nu..
Jag längtar efter:
att conny ska komma hem...
att få träffa min älskade familj...
att få träffa mina syskonbarn..
att få träffa mina underbara vänner..
att få äta svensk mat, hemlagad mammamat..  inklusive kebab
att få shoppa i svenska affärer med normala svenska kläder..
att få bara ha en underbar familjesemester i kroatien..
att få campa med husvagn med massa härliga människor..
att få åka på semester runt i asien med min underbara pojkvän..
att om 3 dagar vara ledig två dagar i rad för andra gången i rad sen i augsuti.... för då ska vi iväg till en nationalpark och njuta!
+ en hel massamer.. meeen.. det är alldels för långt borta.
MASSOR MED LÄNGTAN I DENNA TJEJ NU.. ibland är jag glad, ibland är jag ledsen, ibland bara är jag. Jag vill bara att det ska hända något i mitt liv. något som gör mig glad och som gör att jag bara älskar livet!
Nu har jag jobbat färdigt för dagen, ska straxt stänga ner datorn. Sen ska jag åka till massagestället vid stranden, ligga o kolla ut på solnedgången samtidigt som någon masserar mig med olja... sen blir en middag med Linnea och prata massa strunt. sen hem och lägga sig framför tvn och ivänta nattens mörker för att slumra in, och vet att det nästa dag är en dag kvar tills jag får krama om min andra hälft..... :)
HEJ HOPP. klockan är 5 ---- jag slutar.

Kommentera

Publiceras ej