man läser en bra bok, ser på serier, ser på 101 dalmatiner, äter medtagen lunch, tuggar tuggimi, lyssnar musik... och man kollar på klockan! ;) idag har jag pratat med en människa, eller pratat... en rysk man som kom in och ville dyka. enda ordet han kunde på engelska var diving, and bye...... herregud!  lätt o prata dykning och veta vad han vill?! vem fan kan ryska förutom ryssarna?  GAAAAAAAAAH. är så trött på människor som ger sig ut i världen och tror att deras språk är världsspråk. LÄR DIG ENGELSKA för i helsike, inte första ryssen som vi har att göra med. puh..
en annan sak som irriterar mig så otroligt mycket är MYROR.... vem har kommit på denna varelse? gör den något annat vettigt än att äta upp sånt som inte är deras?!  blir galen på de där myrorna alltså. i hemmet , i maten överallt.. blääääää. :)
nu har jag exakt 56 minuter kvar när jag sitter här o skriver, ska snart bege mig hemåt och invänta två lediga dagar!!! ska bli otroligt sköööönt.. DOCK,, har jag ju alltid turen på min sida så det värsta ovädret på väääldigt länge ska komma in nu imorgon.. KUL... så vår plan om natinalparken kan du sänkas i havet... typsikt.. är så besviken.ovetinte vad vi ska göra nu, men jag ska bort bort från ao nang iaf, det vet jag :) sen får vi se vart conny styr bilen :)
när jag kommer hem idag så väntar en pojk på mig... som jag inte sett på en vecka. ska ge honom den största och längsta kramen man kan ge någon.... :)
en avrundning .
1. LÄR DIG ENGELSKA OM DU SKA UTANFÖR DITT EGET LAND
2. AVSKAFFA MYRORNA
3. VI GILLAR INTE OVÄDER.

1 kommentarer

Cornelia

02 Jun 2012 08:02

Uppdatera hörrö! Nu har du börjat tappa igen :)



48 dagar kvaaaaar!



Puss

Kommentera

Publiceras ej