jag har väl aldrig varit sjuk på riktigt innan, men nu när jag flyttat till thailand händer allt..
om jga inte har berättat det så hade jag i början av månaden njurinfektion.. fruktansvörda smäror i mage o rygg.
fick injektioner x 3 och fick dropp...
igår på båten var vi ute och dök, och det var en riktigt nice dykdag! supersikt och bra gäster! meeeen.. sjäövklart börjar jag känna av magen och ryggen igen.. mår illa och får kramper.. trodde de kunde vara magsjuka eller ätit något dåligt.. (hoppas fortfarande på det), men igår kväll när det inte gått över så åkte vi ner till läkaren igen.. och han trodde det kunde vara samma sak, men ska skicka in provet idag på morgonen, så får väl svaret vid lunchtid någongång om njurarna inte är bra, eller om det är något annat, vilket jag hoppas av hela min själ.. fick iaf droppinjektion igår kväll... får vi se hur det blir..

är så förbannat trött på detta, kan jag få känna mig pigg,fräsh och med massa energi som jag brukar!

idag gör jag open water kurs i klassrummet, kan inte vara i vattnet då jag har en kanyl i armen plus att det tydligen inte var bra om jag fått tillbaka det.. så kanske att min kära pojkvän tar över i em och gör poolsektionerna med dom. annars blir det teori hela långa dagen :)
JAG VILL BLI FRISK, NU ,TACK

Kommentera

Publiceras ej